Powrót?

Postaram się w weekend zaprezentować mój MOC. Ma on rozpocząć cykl moich konstrukcji, które należą do jednego wykreowanego przeze mnie świata :).

Co do przyszłości bloga wisi nad nim znak zapytania. Postaram się wrzucać wpisy co tydzień w weekendy.

W przyszłości jak zdecyduje się na pisanie recenzji będę dawał wybór co do zestawu z mojej kolekcji.

4 komentarze do “Powrót?

  1. Ciekawy blog. Zacząłem korzystać z WordPress’a po raz pierwszy i cieszę się, że już teraz znalazłem coś fajnego. Mam szczerą nadzieję, że nie zaprzestaniesz swojej pracy i będziesz dalej tworzył z pasją.

    Zaintrygowała mnie twoja jedna wypowiedź u AbTeamPoznań. Napisałeś, że udało ci się zdobyć dwa promocyjne Hero Packi. Jako zagorzały fan serii BIONICLE, łaknę tego polybaga. Niestety nie bardzo leży mi nadpłacanie za ten unikat na Allegro, lub dokonywanie zakupu przez shop.LEGO.com. Skoro mówisz, że 5002941 jest dostępny u NAS, rodzi się u mnie pytanie, gdzie polować na tą promocję. Nie chcę wyciągać dokładnego adresu sklepu, ale informacja czy należy on do jakiejś sieci pozwoliłaby zawęzić krąg poszukiwań. I jeszcze jedno: czy promocja nadal trwa, czy już się skończyła? Liczę na twoją pomoc.

    Pozdrawiam

    • Witam!
      Dziękuje za miłe słowo :).
      Co do promocyjnego zestawu BIONICLE zdobyłem go w Carreofurze. Przy dziale z zabawkami stała tam pewna pani, która dawała te właśnie zestawy przy zakupie dowolnego zestawu z wcześniej wymienionej serii. Promocja z tego co wiem trwała tylko 2 dni i odbyła się w Bydgoszczy.

      PS. Miałem szczęście, pani była na tyle miła, że bez problemu dała mi dwa takie zestawy bez potrzeby kupowania regularnego robota.

      • Zajrzę do miejscowego, ale nawet jak u nas było, to z pewnością ograniczone czasowo. 😦 Troszkę szkoda. W galeriach pojawiają się czasem takie polybagi (np. TC-4), należy pozostać mi czujnym. Może wrzucą do jakiegoś czasopisma, nie takie rzeczy się działy.

Dodaj komentarz